بصیرت مان را آب برده یا خواب؟
حامیان جبهه پایداری بندرامام خمینی (ره)
اخبار و مقالاتی پیرامون جبهه پایداری و آخر الزمان
درباره وبلاگ



آخرین مطالب
نويسندگان
حواسمان را جمع کنیم تا از یک سوراخ دو بار گزیده نشویم...
بصیرت مان را آب برده یا خواب؟
سال 82 و 83 در عوان جوانی شیفته شهرداری شدیم که گفته میشد داخل جوی آب میرود و آن را باز می کند، یا در روز کارگر لباس نارنجی رفتگران شهرداری را می پوشد و غذا از خانه به محل کار می آورد....

"عماریون"- مهدی باقری/  سال 82 و 83 در اوان جوانی شیفته شهرداری شدیم که گفته میشد داخل جوی آب میرود و آن را باز می کند، یا در روز کارگر لباس نارنجی رفتگران شهرداری را می پوشد و غذا از خانه به محل کار می آورد.
خسته از افراطی گری اصلاح طلبان یک دل نه صد دل عاشقش شدیم بی آنکه پیشینه اش را بدانیم ، بی آنکه یاران غارش را بشناسیم ، بی آنکه کمی سوابق کاریش را بررسی کنیم ، فصل انتخابات که شد با جان و دل برای او کار کردیم از جیب مایه گذاشتیم برای تشکیل دولت کریمه !
دولتی که مشایی ، رحیمی و بقایی سکان دارش شدند و محصولی اسپانسرش ، ما فریب خوردیم فریب رفتار عوام پسندانه مدیری که صرفاً ادای آدم خوب ها را در می آورد ، آدمی که ادعای ولایت مداری داشت اما یازده روز برای اجرای نکردن دستور حضرت امام خامنه ای - حفظه الله - در خانه ماند و قهر کرد ؛ فهمیدیم ولایت ایشان حضرت مشایی است نه امام ما !
امروز نیز اسیر رفتار های عوامانه سیاسیون جدید شده ایم ؛ سیاسیونی که نه گذشته روشنی دارند و نه عملکرد روشنی ؛ داستان هایی که از مذاکرات هسته ای میشنویم بی شباهت به داستان های شهردار فداکار و انقلابی نیست و احساس میشود باز قرار است رئیس جمهوری پوپولیست(عوامگرا) مهمان 8 ساله پاستور شود ؛ امروز که کمی بصیرتر شدیم و نگاهی به کارنامه شهردار قدیمی می کنیم می بینیم جز چند رفتار عوامانه هیچ تاجی به سر تهران نزده اند الا 300 میلیارد هزینه فاقد سند در سال های 83 و 84 که بی شباهت به رقم 3000 میلیارد تومان اختلاس اخیر نیست ! ؛ سیاسیون جدید نیز همین طور!
برادران عزیز و خواهران گرامی حزب الهی بصیرت پسندیدن رفتارهای مردمی یک سیاست مدار نیست ، هر سیاست مدار مردمی هم الزاماً رئیس جمهور خوبی نیست ؛ متاسفانه تکرار شایعات که بعضاً متصل و مرتبت به بیت حضرت امام خامنه ای –حفظه الله- نیز گردیده و علی رغم تاکیدات مکرر ایشان مبنی بر مخفی بودن تک رای معظم له باز داستان نقل نظرات حضرتشان نقل محفل های ما گردیده است؛ روند خطرناکی را در پیش گرفته که با توجه به مشکلات عدیده اقتصادی ، سیاسی ، اجتماعی و فرهنگی آینده ای مبهم را پیش روی قرار میدهد.
عزیزان تجربه دولت نهم و دهم به ما نشان داد افراد فاقد تجربه موثر اجرایی در سطح کلان ، بدون سوابق مدیریتی قابل قبول درسطح ملی هیچ وقت نخواهند توانست کشتی قوه مجریه را به سر منزل مقصود برسانند، یک روز عده ای مغرضانه گفتند لباس ریاست جمهوری بر تن بعضی ها خیلی گشاد است، بیش از 6 سال طول کشید تا قبول کردیم و در این مدت هزینه ها مادی و معنوی جبران ناپذیری بر انقلاب اسلامی تحمیل گردید ؛ امید است دوباره تجربه قبلی را تجربه نکنیم.
حسبی الله

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها